review: Doctors

A Doctors vagy más néven, Doctor Crushegy 2016-os, Dél-Koreai 20 részes televíziós sorozat, amit az SBS csatorna gyártott. A főszereplőket Park Shin Hye és Kim Rae Won testesíti meg, illetve Lee Sung Kyung és Yoon Kyung Sang. Azért kezdtem el nézni ezt a drámát, mert megláttam Shin Hye nevét, mondanom sem kell, de már az első epizód után beleszerettem a karakterébe. #ultimateGIRLCRUSH

mindkettő poszter nagyon tetszett, ezért double-trouble

A sztori röviden:
A jó mentor meg tudja határozni, hogy mit hoz a jövő számodra. Képes leszel-e valami nagyra az életben, vagy börtöntöltelék leszel?

Így volt ez Yoo Hye Jung (Park Shin Hye)-gal is, akinek nagyon rosszul kezdődött el az élet és már kiskora óta szörnyű dolgokon megy keresztül. Épp ezért, védőburkot épített maga köré és inkább ő az aki rátámadna valakire, mint hogy őt bántalmazzák.

tumblr_o9l936qlbs1s86jvvo6_400

De amikor Hong Ji Hong (Kim Rae Won) találkozik vele, észreveszi a gengszter álarc mögött, hogy mennyi potenciája van a lánynak és bármi lehetne belőle, ha a helyes úton járna, ezért megpróbálja a helyes útra terelni Hye Jung-ot. Bár ennek ellenére sem fog a balszerencseszéria megállni #protectHyeJung2k16

Sikerrel is jár. Pár évet előre ugorva, Hye Jung most már egy nagyon híres kórházban ideg sebész és az egyik legjobb a szakmájában. Munkatársai Jung Yoon Do (Yoon Kyun Sang) és Jin Seo Woo (Lee Sung Kyung). Az igazság az, hogy Hye Jung és Seo Woo már gimis koruk óta ismerik egymást és jó barátok is voltak, de valami történt ezért most Seo Woo mint rivális tekint Hye Jung-ra.

Sikerül-e ebben a korrupt világban Hye Jung-nak elérnie a boldogságot és fény deríteni a nagymamája műtétjének titkaira? 


Szóval, mint ahogy említettem, a mágnesem ehhez a drámához Park Shin Hye volt, de ami miatt itt maradtam az a stáb és történet tartalma volt. Hye Jung élete annyira inspiráló volt! A fő négyes karakterei nemek alapján igazi frenemies-ek voltak egymásnak, emiatt néha rengeteg feszültség, néha pedig rengeteg humor tört felszínre.

Az ultimate girl crush a.k.a Yoo Hye Jung. Szerintem a kedvenc női karakterem az eddigi dorama hősnők közül. Hye Jung-nak mindenné meg van amiért felnéznék rá, intelligencia, humor és külső, de még is hiányzik belőle az ok, hogy mit miért csináljon. Egészen addig amíg valaki nem fedezi fel és foglalkozik vele, elzárja magát a világtól, hogy ne tudják megsérteni, de amikor az a bizonyos valaki (HongHongHong) rátalál, a lány megnyitja a szívét és végre lesz ami, illetve aki(k) miatt előbbre akar jutni az életbe. Ám mivel ez egy dráma a.k.a szörnyebbnél szörnyebb dolgok, hogy a jellem alakuljon.. Hye Jung-nak saját magát eltartva kell felnőnie azzá aki lett és szerintem ez magába is példaértékű, hiszen szerintem a legmenőbb felnőtt lett belőle, akit valaha is láttam a képernyőn. Örülnék, ha ismerhetnék a való életben is egy ilyen személyt. 🙂

A másik emberem, Hong Ji Hong, azaz Hye Jung tanítója, illetve később munkatársa is. Az első dráma amiben Kim Rae Won-t láttam és egyből magával ragadott. A tipikus férfit láttam benne, mármint a karakterében, aki amolyan bölcs yoda módjára a helyes útra tereli a bajkeverő lányt. Hong jó maga is sebész volt, illetve az is csak történt valami amit nem volt képes feldolgozni, ezért a flashback-ekben, mint középiskolai tanár ismerhetjük meg. (Öszintén, nem okolhatjuk Seo Woo-t, hogy beleszeretett ebbe az emberbe fiatalon, mert ki nem tette volna meg? :D) Hong-nak teljese az élete, csakhogy a legfontosabb dolog hiányzik az életéből ezért, csakúgy, mint Hye Jung elzárja magát más emberektől..

Azért szeretem nagyon a HyeHong párost, mert kettő, egyforma személyről van szó, akiknek megegyezik az értékviláguk és a gondolataik a világról. Akik próbálják egymást segíteni, mindenáron és ha kell fel is áldozzák a maguk jövőjét a másik érdekében. Hye Jung rengeteget köszönhet Hong-nak, aki szintén annyira megbízik a lányban, mint amennyire az is benne. Segítik egymást kijutni a komfortzónájukból, úgy hogy közben saját maguk is emberibbé válnak. Tbh, a legtökéletesebb emberek egymásnak és az egyik kedvenc dorama párosom. Plusz, amikor randikra mentek az goals as fuck volt. ALWAYS.

Annyit még hozzátennék, hogy Ji Soo is szerepel a doramában, természetesen mint második kerék (tényleg kezdem már sajnálni).

A Doctors-ban megint annyi jó OST van! De mivel nagyon biased-re írtam ezt a review-t, ezért a Hye Jung dalomat linkelem ide, ami nem más mint Younha Sunflower c. száma.

És mivel jó magam is egy élő fluff ball vagyok, aki mindenben a romantikát látja, itt van a Sunshower c. szám a Jellycookie-tól.

Azoknak ajánlom ezt a doramát, akik nem tudják, hogy merre, hol vagy hányadára állnak az életükkel. Ahogy mondtam, Hye Jung története engem nagyon inspirált, biztos vagyok benne, hogy sokan vagyunk ezzel ugyanígy és sok embernek tetszene. A kórházas drámák mindig tele vannak izgalommal és az a Doctors-ból sem fog hiányozni, na meg persze a love-line számomra egy hatalmas csillagos ötös volt. #HyeHongRulez

as always,
lots of ❤

pS: i actually gonna rewatch this too lol

Vélemény, hozzászólás?

